Momenteel staan er geen workshops gepland van de Stichting

Op de site van Movetivation vindt u meerdere workshops in het hele land.

Workshops te boeken via de Stichting Beweegproducties

Inleidingen beweeggroepen 60+
Joke W 3 uur.                                                                                                     Lekker aan de slag met ons boek Inleidingen. Veel praktijk, met of zonder muziek, materiaal en wat doe je met welke doelgroep?  Maar ook theorie opfrissen. Welke eisen worden er ook alweer gesteld aan een inleiding, Uitgangspunten zijn natuurlijk plezier, sociaal contact en het bevorderen van de zelfstandigheid van de deelnemers.
Voor MBvO, therapeuten en activiteitenbegeleiding
Muzikale Reis door de tijd op de stoel
Joke W of Krista 2/3 uur voor intramuraal, activiteitenbegeleiding en MBvO
15 x bewegen op liedjes van 1800 tot 2000, lekker vrolijk. Geen zitdansprogramma. Al eerder in Den Haag, Limburg en op de VML-vergadering.

Valpreventie in de lessen
Joke W of Krista 3 tot 3,5 uur
Op basis van de brochure die is geschreven door Joke Winkler i.s.m. met het NISB. Met de digitale brochure.
Testen, balansdans, vormen met materiaal, balanstraining, balansbaan
Al eerder in Den Haag en in Amersfoort

Fietsgymnastiek
Krista 3 tot 3,5 uur.
Theorie over de wat senioren allemaal tegenkomen op de fiets, tips, oefenstof voor in de les, ook voor nieuw op te zetten lessen ( bijv fietsgym in de winter, fietstraining en fietstochten in de zomer) met de reader Fietsgym.
Eerder in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, Zeeland en Limburg

Thuisfit 3 op de stoel:
Joke Winkler of Joke van Diemen 3 uur
De oefenstof van ThuisFit 3 ( 3 oefenprogramma's van 15 min op muziek) aangepast naar vormen op de stoel.
Eerder al in Noord-Holland, Noord-Brabant, Utrecht

Speelse vorm tot bewegingsspel,
Trees Werring 3-6 uur, activiteitenbegeleiders, MBvO intramuraal
Een workshop op basis van het tweede boek

Het boek behandelt uiteenlopende oefeningen met diverse materialen. De oefeningen en speelse vormen zijn eenvoudig toepasbaar door de overzichtelijke en kant-en-klare bewegingsmodules.

Kwaliteiten van bewegen Contact en Body&Mindfulness.
Leuke workshop van een dag, kan ook apart. Gaat over lichaamsbesef
      *
Contact: contact met muziek, met de ander, met de ruimte, met materiaal: Joke Winkler 3 uur
      *
Body&Mindfulness: Je zou het ook vloeiende yoga kunnen noemen. Super staande ontspannings en stretchseries op muziek in een hele nieuwe setting. Kunnen ook activerend worden ingezet. Uitstekend voor mensen met chronische klachten Krista Somberg 3 - 6 uur
      *
Luisteren naar de signalen van je lichaam. Wat vertelt je lichaam jou? Een workshop met tijd en aandacht voor jezelf, voor een betere balans 3-6 uur.
Al in Noord-Holland, Zeeland en Limburg